Arclinea
Arclinea identitāte ir veidojusies, balstoties uz vērtībām, kas vienmēr ir bijušas saskaņotā dialogā.
Stāsts, kas aizsākās 1925. gadā, no vienkāršas darbības pārtapa par meistarību un vēlāk – par kultūru, kas paredz, interpretē un pielāgojas sabiedrības un cilvēku uzvedības pārmaiņām. Specializējoties virtuves ražošanā, iegūtā kompetence ļauj pārveidot idejas un procesus produktos, kas jau savā būtībā apvieno funkcionalitāti un viesmīlību, praktiskumu un pieredzi. Ciešās saiknes ar reģionu un Made in Italy koncepts, ko pārstāv Arclinea, ir dziļi sakņots tradīcijā – vērtībā, kuru neviena inovācija nevar aizstāt, bet kas vienlaikus iedvesmo radošumu un kļūst par dizaina kultūras pamatu. Ētiska pieeja piegādes ķēdei veicina divas būtiskas lietas: pirmkārt, reālu ilgtspēju, kas izpaužas produktu ilgmūžībā un to "end-of-life", un, otrkārt, rūpes par to, kas ir labs un pareizs cilvēkiem un videi – sākot no virtuves rīkiem līdz pat izejvielām.