Capdell
Capdell pilnībā apzinās, ka laikā, kad viss strauji mainās un attīstās nekontrolējamā ātrumā, ir īpaši svarīgi sevi ieskaut ar cilvēkiem un lietām, kas mūs saista ar pasauli un palīdz to saglabāt. Zīmols dizainu uztver kā dzīvu elementu – tādu, kas spēj nodot emocijas, kur funkcionalitāte, estētika un kvalitāte tiek izstrādātas līdz vissīkākajai detaļai.
Ar dizaina palīdzību viņi savieno cilvēkus ar produktu un produktu ar telpu, radot dialogus un emocijas. Zīmola stāsts aizsākās 1967. gadā, kad divi brāļi nolēma atvērt krēslu ražotni, lai kopā uzsāktu mēbeļu biznesu. Curvados García tika dibināta nelielā pilsētā netālu no Valensijas kā maza fabrika, kas specializējās klasisko krēslu ražošanā. Pēc dažiem gadiem uzņēmumā jau strādāja vairāk nekā simts darbinieku, un rūpnīca tika paplašināta līdz pašreizējai galvenajai Capdell ražotnei. 1980. gadu sākumā, Spānijā notiekošās smagās krīzes ietekmē, uzņēmums mainīja virzienu un skaidrāk pievērsās dizainam, izveidojot zīmolu Paco Capdell. Nosaukums "Capdell" ir cēlies no ģimenes iesaukas un nozīmē "mērķtiecīgs un uzticīgs". Uzņēmums izstrādāja jaunu stratēģiju: integrēt dizainu kā būtisku vērtību, pārejot uz dizainu kā uz visaptverošu procesa sastāvdaļu un inovāciju virzītāju. Krēsls vairs nav tikai krēsls – tas sāk stāstīt stāstu un veidot saikni ar cilvēku, kurš uz tā sēž.